چاپ استيكر

سفارش چاپ آنلاين

  • چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

چاپ استيكر

۲۵ بازديد

چاپ استيكر

استيكر از لايه نازكي تشكيل شده كه چسب دار است و جنس آن از نوع pvc بوده و داراي انواع مختلف است كه كاربردهاي فراواني دارد و مي‌توان بيان كرد كه به عنوان جايگزين كاغذهاي ديواري شناخته مي‌شود. استيكر به عنوان يكي از شيوه‌هاي تبليغاتي در زمينه تبليغات داخلي و خارجي محسوب شده كه مي‌تواند طرح‌هاي مختلفي داشته باشد. چاپ استيكر به كمك دستگاه‌هاي مختلف انجام مي‌شود كه هر شركت مي‌تواند با توجه به ايده‌هاي خود طرح‌هاي متنوع داشته باشد.

از استيكر مي‌توان در مكان‌هاي خارجي مختلف مانند اتوبوس، مترو، نمايشگاه‌ها و غيره استفاده كرد كه به عنوان يك شيوه تبليغاتي محسوب شده و داراي اهميت است. اگر مي‌خواهيد در مورد استيكر و انواع آن اطلاعات خود را تكميل كنيد ما در اين نوشته قصد داريم تا در مورد چاپ استيكر مطالب جالب و مهمي را براي شما عزيزان هميشه همراه قرار دهيم.

استيكر چيست

 

همان طور كه بيان شد استيكر از جنس pvc بوده و چسب دار است كه مي‌تواند به عنوان جايگزين كاغذهاي ديواري مورد استفاده قرار بگيرد. استيكر در انواع مختلف موجود بوده و با توجه به نياز شما متغيير است و شما مي‌توانيد انواع طرح و رنگ بندي مختلف را انتخاب كرده و به عنوان يك استيكر مناسب مورد استفاده قرار دهيد. چاپ استيكر در ابعاد كوچك نيز وجود داشته كه در حد ابعاد كارت ويزيت و ليبل ها است و همچنين مي‌توانيد از استيكر براي درج تبليغات بر روي كاميون‌ها و شيشه‌هاي فروشگاه نيز استفاده كنيد.

استيكرها به دليل پيشرفته بودن داراي مزاياي زيادي است و مي‌توان به راحتي در مكان‌هاي مختلف از آن استفاده كرد. شايد بتوان گفت يكي از مهم‌ترين مزاياي استفاده از استيكر براي تبليغات اين است كه شما مي‌توانيد به راحتي آن را مورد شست و شو قرار دهيد. اين كار باعث مي‌شود تا در صورتي نشستن گرد و غبار بر روي تبليغات، به راحتي آن را مثل اول پاك‌سازي كنيد.

شناخت ويژگي‌هاي استيكر

 

استيكرها داراي ويژگي‌هاي به روزتري نسبت به كاغذهاي ديواري بوده و در انواع كيفيت‌هاي عالي و متوسط وجود دارد كه با توجه به انتخاب شما مي‌تواند مورد استفاده قرار بگيرد. يكي از ويژگي‌هاي مهم استيكرها قابليت شست و شوي آن‌هاست. شما مي‌توانيد به راحتي در زمان مورد نياز استيكرهاي چاپ شده را تميز كنيد. استيكرها به عنوان افزايش زيبايي دكوراسيون‌هاي داخلي و خارجي محسوب مي‌شوند كه به صرفه‌تر از نصب كاغذ ديواري‌ها هستند.

از ديگر ويژگي‌هاي استيكر مي‌توان به امكان نصب بر روي انواع سطوح مختلف اشاره كرد. شما مي‌توانيد تبليغات استيكر را بر روي سطوح مختلف مانند اتاق خواب، كمد، يخچال، شيشه، رنگ روغن و غيره بچسبانيد و به راحتي از استيكر چاپ شده لذت ببريد. ويژگي‌هاي ذكر شده باعث مي‌شود تا تفاوت‌هاي محسوسي بين استيكر و كاغذهاي ديواري احساس شود كه براي بسياري از استفاده كنندگان داراي اهميت است.

آشنايي با انواع استيكر

 

به صورت كلي مي‌توان گفت استيكر به دسته بندي مختلف تقسيم شده كه هر كدام داراي كاربردهاي گوناگون است. از انواع دسته بندي استيكرها مي‌توان به استيكر شيشه‌اي، شيري، خود رنگ و استيكر شب رنگي اشاره كرد كه ويژگي‌هاي آن به شرح زير است:

استيكر شيشه‌اي

چاپ استيكر شيشه‌اي داراي روال خاص خود بوده و براي مصارف مخصوص به خود مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استيكرهاي شيشه‌اي داراي ويژگي‌هاي منحصر به فرد بوده كه مهم‌ترين آن اين است كه مانند شيشه از دو طرف نمايان بوده و قابل مشاهده است.

استيكر شيري

اين نوع از استيكرها داراي محبوبيت زيادي در بين مردم است و براي مصارف مختلف مانند تبليغات در محيط‌هاي خارجي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از استيكر شيري كه داراي قابليت چسب است مي‌توان در محيط‌هاي خارجي استفاده كرد.

استيكر خود رنگ

 استيكرهاي خود رنگ به صورت معمول داراي رنگ‌هاي متنوع بوده كه بسته به نوع و جنس آن داراي دوام 3 تا 8 سال است. اگر بخواهيد از استيكرهاي خود رنگ استفاده كنيد مي‌توانيد سفارش خود را در اين زمينه ارسال كنيد تا شركت مربوطه چاپ استيكر خود رنگ را براي شما انجام دهد.

استيكر شب رنگ

استيكر شب رنگ با توجه به قابليت‌هايي كه دارد در تاريكي شب بازتاب نور را به خوبي انجام مي‌دهد. اين نوع استيكرها از فناوري خاصي براي چاپ استفاده مي‌كنند كه برخي از شركت‌ها در اين زمينه به صورت حرفه‌اي به چاپ استيكر شب رنگ مي‌پردازند كه پيشنهاد ما استفاده از خدمات مجموعه آي آر چاپ است.

كاربرد استيكر چيست ؟

استيكرها كاربردهاي زيادي داشته و مي‌توان به صورت تزئيني يا تبليغاتي از آن در محيط‌هاي داخلي و خارجي استفاده كرد. اگر بخواهيم كاربرد استيكر را بررسي كنيم مي‌توان گفت كه استيكرها از نظر كاربرد به سه دسته تقسيم بندي مي‌شود كه شامل موارد زير است:

استيكرهاي تزئيني

استيكرهاي تزئيني همان طور كه از نام آن پيداست براي تزئين محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. طرح‌هاي اين نوع استيكرها بسيار متنوع بوده و مي‌توان از رنگ بندي‌هاي مختلف براي ايجاد يك طرح مناسب استفاده كرد. اگر بخواهيد استيكر تزئيني را مورد استفاده قرار دهيد بهتر است قبل از چاپ استيكر، ايده‌هاي ذهني خود را در نظر بگيريد تا بتوانيد به يك نقش دلخواه برسيد.

استيكرهاي تبليغاتي

اين نوع از استيكرها از حالت فانتزي و رنگي خارج شده و داراي تم رسمي است تا براي شركت‌هاي مختلف مورد استفاده قرار بگيرد. استيكرهاي تبليغاتي مي‌تواند حاوي پيام‌هاي تبليغاتي مختلف باشد كه بسياري از برچسب‌هاي فروشگاه‌ها و اماكن عمومي از نوع استيكر تبليغاتي است.

استيكر تزئيني تبليغاتي

اين نوع از استيكرها از تركيب دو نوع بالا تهيه مي‌شود و به عنوان يك استيكر دو منظوره مورد استفاده قرار مي‌گيرد. چاپ استيكر تزئيني تبليغاتي براي نمايش يك تبليغ مناسب در قالب زيبا و جذاب است كه مي‌تواند تأثيرگذاري بيشتري بر روي مخاطب داشته باشد.

نكات طلائي در مورد استيكرها

برخي از نكات كليدي وجود داشته كه آشنايي با آن مي‌تواند شما را در رسيدن به يك استيكر جذاب ياري كند. اگر بخواهيد براي مكان‌هاي مختلف از استيكرهاي با كيفيت استفاده كنيد قطعاً انتخاب شركت مناسب به شما كمك مي‌كند تا چاپ استيكر را در يك محيط مناسب انجام دهيد كه نتيجه رضايت بخشي را به دنبال دارد. برخي از نكات كليدي در زمينه استيكر به شرح زير است:

طرح‌هاي انتخابي استيكر متنوع بوده و مي‌تواند بر اساس قواعد خاص، توسط شما تعيين شود. در واقع شما مي‌توانيد طرح‌هاي مورد نظر خود را براي چاپ استيكر ارائه دهيد كه مورد بررسي شركت قرار مي‌گيرد.

توجه كنيد قبل از نصب استيكر بايد محيط را به خوبي تميز كنيد و پس از نصب شيشه، استيكر را بر روي آن بچسبانيد.

كيفيت استيكر متنوع بوده و اگر بخواهيد استيكر را در يك محيط خارجي مورد استفاده قرار دهيد قطعاً بايد نوع با كيفيت و مرغوب آن را انتخاب كنيد تا مقاومت استيكر در برابر نور خورشيد و رطوبت هوا حفظ شود. يكي از نكات كليدي در زمان چاپ استيكر جوهرهاي مورد استفاده‌ي آن است كه اگر مرغوب باشد خيال شما از بابت كيفيت چاپ استيكر راحت است.

اگر بخواهيد از استيكر براي تبليغات مختلف استفاده كنيد قطعاً چاپ استيكر به صورت عمودي و افقي مي‌تواند باعث جلب توجه بيشتر مشتريان شود.

داشتن يك پيش زمينه مناسب قبل از چاپ استيكر و ارائه‌ي آن به شركت چاپ باعث مي‌شود تا شما بتوانيد به يك نتيجه دلخواه دست پيدا كنيد پس بهتر است قبل از هر كاري يك طرح مناسب در ذهن خود داشته باشيد.

يكي از موارد حائز اهميت در هنگام سفارش استيكر اين است كه شما بايد بدانيد كه چاپ استيكر را براي چه مكاني مي‌خواهيد مورد استفاده قرار دهيد. در واقع اگر بخواهيد استيكر را در يك محيط كوچك نصب كنيد بايد سفارش خود را بر اساس اندازه محيط در نظر بگيريد تا در هنگام نصب دچار مشكل نشويد.

استيكرها با توجه به انواع مختلفي كه دارند مي‌توانند براي محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار بگيرند. يكي از كاربردهاي استيكر براي اتاق كودك است كه شما مي‌توانيد طرح‌هاي كودكانه را براي استيكر اتاق فرزند دلبند خود در نظر بگيريد.

انتخاب شركت مناسب براي چاپ استيكر داراي اهميت است چرا كه اگر يك استيكر مناسب و باكيفيت سفارش دهيد و از اعتبار شركت اطمينان داشته باشيد، قطعاً مي‌توانيد استيكر با كيفيت دريافت كنيد كه نتيجه كار رضايت بخش خواهد بود.

 

استيكرها به عنوان يك شيوه تبليغاتي در نظر گرفته مي‌شوند كه جايگزين مناسب كاغذهاي ديواري هستند كه جنس آن‌ها اي پي وي سي است. مقاومت استيكرها در مقابل رطوبت و آب و هوا بسيار بالاست و اگر با كيفيت باشد مي‌تواند دوام زيادي داشته باشد. چاپ استيكر به عنوان يك فعاليت تخصصي محسوب مي‌شود كه برخي از شركت‌ها توانسته‌اند با ارائه خدمات نوين و پيشرفته، مشتريان مخصوص به خود را داشته باشند. از استيكر براي مصارف مختلف استفاده مي‌شود كه مي‌توان به صنايع غذايي، توليدي، محصولات آرايشي اشاره كرد.

علاوه بر موارد گفته شده مي‌توان از استيكر در محيط‌هاي خارجي مانند پاساژها، تزئين محيط‌هاي داخلي و خارجي استفاده كرد. ظرافت انجام چاپ استيكر به گونه‌اي است كه اگر قصد داريد تا استيكر مورد علاقه خود را سفارش دهيد بهتر است از يك شركت مناسب بخواهيد اين كار را براي شما انجام دهد. ما به شما مجموعه آي آر چاپ را پيشنهاد مي‌كنيم تا براي چاپ استيكر از اين مجموعه استفاده كنيد. با نگاه اجمالي به فعاليت اين شركت متوجه خواهيد شد كه اقلام چاپي را به بهترين شكل ممكن براي مشتريان به ارمغان مي‌آورد و داراي يك تيم متخصص و باتجربه است تا خيال مشتريان از بابت انجام كار راحت باشد.

 

چاپ استيكر 

 

چاپ استيكر 

 

چاپ استيكر

 

چاپ استيكر

 

قيمت چاپ استيكر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.