چاپ كاغذ ديواري

سفارش چاپ آنلاين

  • چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

چاپ كاغذ ديواري

۱۳ بازديد

چاپ كاغذ ديواري يا پوستر ديواري

 

كاغذ ديواري به عنوان يك پوشش محسوب مي‌شود كه مي‌توان از آن براي زيبا كردن محيط داخلي ساختمان‌ها استفاده كرد. چاپ اينترنتي كاغذ ديواري از طريق وب سايت اين امكان را به شما مي دهد كه بدون اتلاف وقت به نتيجه مورد نظر برسيد. از كاغذ ديواري براي تزئين ديوارهاي مختلف ساختماني استفاده مي‌شود و به عنوان يكي از شيوه‌هاي زيباسازي دكوراسيون است. تكنيك‌هاي چاپ كاغذ ديواري متنوع بوده و مي‌تواند به صورت رول نيز فروخته شود. نصب كاغذ ديواري ساده بوده كه اشخاص مي‌توانند به تنهايي اين كار را انجام دهند. وجود طرح‌هاي مختلف كاغذ ديواري باعث شده است تا سليقه‌هاي مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌هاي مورد نظر خود را انتخاب كنند.

شايد به جرات بتوان بيان كرد كه يكي از ويژگي‌هاي كليدي چاپ كاغذ ديواري كه باعث محبوب شدن آن شده است اين موضوع بوده كه مي‌توان كاغذ ديواري را به راحتي نصب كرد. برخي از كاغذ ديواري‌هاي امروزي با توجه به پيشرفت تكنولوژي داراي قابليت شستشو بوده كه همين امر به عنوان يك مزيت كليدي ديگر شناخته مي‌شود. مي‌توان كاغذ ديواري را به صورت كاملاً سفارشي و آماده خريداري كرد كه هر كدام داراي ويژگي‌هاي مخصوص به خود است.

در گذشته كاغذ ديواري بيشتر به عنوان ابزاري براي پوشاندن ديوار يا سقف استفاده مي­‌شد ولي با پيشرفت صنعت چاپ و ورود دستگاه­‌هاي چاپ اكوسالونت و UV به بازار، نصب كاغذ ديواري به عنوان راهي براي زيباسازي اماكن مختلف و ايجاد طرح­‌هاي هنري در جهت تقويت دكوراسيون مطرح شده است. در حال حاضر كاغذ ديواري در مدل­‌ها و جنس‌هاي متنوعي توليد مي­‌شود. از لحاظ جنس، دو نوع كاغذ ديواري قابل شستشو و معمولي وجود دارد و از لحاظ مكان استفاده، كاغذ ديواري پذيرايي، كاغذ ديواري اتاق كودك، كاغذ ديواري اتاق خواب، كاغذ ديواري اداري و ... در بازار به فروش مي­‌رسد. قيمت كاغذ ديواري ضد آب از كاغذ ديواري معمولي گران‌­تر است ولي خوب است بدانيد كه خيلي از كاغذ ديواري­‌هاي معمولي هم كيفيت و عمر بالايي دارند. در ادامه با ما باشيد تا در مورد دو نوع خاص از كاغذ ديواري كه اين روزها طرفداران زيادي پيدا كرده است، صحبت كنيم:

 

كاغذ ديواري پوستري چيست؟

 

وقتي كه به كمك دستگاه‌­هاي چاپ، يك كاغذ ديواري توليد مي­‌شود كه داراي طرح خاصي است و در آن خبري از طرح­‌هاي تكرار شونده نيست برخي به جاي كاغذ ديواري از نام پوستر براي آن استفاده مي­‌كنند. كاغذ ديواري پوستري معمولاً در سايز دلخواه و به صورت لت (تكه) هاي يك متري چاپ مي­‌شود و در هنگام نصب روي ديوار با كنار هم قرار گرفتن آن‌ها، به شكل يك تصوير كامل و شيك نمود پيدا مي­‌كند. سفارش كاغذ ديواري پوستري در انواع كاغذ ديواري هنري، طرح مشاغل، كودك و نوجوان، فشن و ... در حال حاضر در مجموعه irchap پذيرفته و انجام مي‌­شود. شما مي­‌توانيد انواع طرح­‌هاي مختلف را براي چاپ سفارش دهيد و مطابق با سليقه خود، به خانه يا محل كار خود روح تازه­اي ببخشيد.

 

كاغذ ديواري سه بعدي

 

كاغذ ديواري سه بعدي يكي از انواع كاغذ ديواري پوستري است. تفاوت كاغذ ديواري سه بعدي با معمولي اين است كه طرحي كه براي آن انتخاب و چاپ مي­‌شود، در چشم بيننده به صورت سه بعدي ديده مي­‌شود وگرنه از لحاظ نوع و كيفيت چاپ و كاغذ، لزوماً تفاوتي با كاغذ ديواري دو بعدي ندارد. ضمناً يادتان باشد كه نام ديگر كاغذ ديواري 3d يا همان سه بعدي، پوستر سه بعدي است.

يكي از مزاياي كاغذ ديواري سه بعدي براي منازل مسكوني يا واحدهاي اداري كوچك اين است كه كمك مي­‌كند تا محل مربوطه، عمق پيدا كند و در چشم افراد بزرگتر ديده شود. مزيت ديگر اين نوع كاغذ ديواري­‌ها اين است كه مي­‌توان در محل كار براي برجسته نمودن لوگوي شركت يا المان­هاي خاص مد نظر مديران، از آنها استفاده كرد. ضمناً از اين نوع كاغذ ديواري­‌ها با نام كاغذ ديواري مدرن هم ياد مي­‌شود.

 

انواع جنس كاغذ ديواري

 

كاغذ ديواري معمولاً به صورت يك لايه يا سه لايه تهيه مي­‌شود و اين لايه­‌ها ممكن است از جنس كاغذ، پارچه، pvc، فلز، الياف نساجي و يا الياف بافته نشده باشد. كاغذ ديواري كه جنس پايه آن از كاغذ است، قابل شستشو نيست و براي مناطق شرجي و داراي رطوبت، مناسب نيست. كاغذ ديواري پارچه­‌اي هم معمولاً در لايه زيرين يا لايه اصلي خود داراي پارچه است كه مهمترين مزيت آن اين است كه عايق صوت (آكوستيك) است و براي كساني كه مي­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزينه مناسبي است. كاغذ ديواري pvc  هم مقاوم‌ترين كاغذ ديواري در مقابل آب است و براي خانواده­‌هاي بچه­‌دار كه ممكن است ديوار خانه­‌شان زود كثيف شود و يا كساني كه در مناطق شرجي زندگي مي­‌كنند، بهترين گزينه است.

كاغذ ديواري به عنوان يك متريال مناسب براي پوشاندن ديوار و محيط‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه به عنوان يكي از سبك‌هاي دكوراسيون داخلي امروزه طرفداران مخصوص به خود را دارد. وجود طرح‌هاي جديد و امروزي كه قابليت انطباق با سبك‌هاي مختلف داخلي را دارد باعث شده است تا بسياري از افراد بخواهند از كاغذ ديواري براي پوشش‌دهي محيط داخلي منزل خود استفاده كنند. وجود تنوع در كاغذ ديواري باعث شده است تا بسياري از افراد با سليقه‌هاي مختلف جذب اين كار شوند.

چاپ كاغذ ديواري از طريق وب سايت‌هاي مختلف قابل انجام است و مي‌توان چاپ اينترنتي كاغذ ديواري را به راحتي و با ثبت سفارش انجام داد. در واقع اگر بخواهيد از مدل‌هاي مختلف كاغذ ديواري ديدن كنيد و بدون مراجعه حضوري يك كاغذ ديواري مناسب خريداري كنيد مي‌توانيد با ورود به وب سايت‌هاي مختلف كه در اين زمينه خدمات متفاوت ارائه مي‌دهند اين كار را انجام دهيد.

 

چاپ انواع كاغذ ديواري

همان طور كه بيان شد خريد و چاپ كاغذ ديواري در انواع مختلف وجود داشته كه هر كدام مي‌تواند با توجه به نياز شما مشتريان عزيز چاپ شود. مجموعه آي آر چاپ به عنوان يك مجموعه تخصصي در زمينه اقلام چاپي است كه مي‌تواند انواع كاغذهاي ديواري را با قيمت مناسب چاپ كرده و براي شما ارسال كند تا بتوانيد محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد. از انواع كاغذ ديواري چاپ شده توسط مجموعه آي آر چاپ مي‌توان به چاپ كاغذ ديواري هنري، چاپ كاغذ ديواري طرح مشاغل، چاپ كاغذ ديواري كودك و نوجوان، چاپ كاغذ ديواري سه بعدي و غيره اشاره كرد.

هر كدام از موارد بيان شده به صورت كاملاً حرفه‌اي قابل انجام است و با توجه به نياز شما مي‌تواند قيمت‌هاي متفاوتي داشته باشد. اگر بخواهيد هر كدام از محصولات مجموعه آي آر چاپ را سفارش دهيد بايد ابتدا در وب سايت مربوطه ثبت نام كرده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود كنيد تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد. در ادامه به برخي از ويژگي‌هاي چاپ كاغذ ديواري مجموعه آي آر چاپ اشاره خواهيم داشت:

·كاغذ ديواري كودك و نوجوان

 

وجود تنوع در چاپ كاغذ ديواري اتاق كودك و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به اين فكر باشند تا با يك هزينه معقول بتوانند دكوراسيون منزل را به شكل مناسب و دلخواه دربياورند. اگر بخواهيد زيبايي خاصي به اتاق كودك دلبند خود ببخشيد مي‌توانيد از يك كاغذ ديواري متناسب با طرح كودكانه و فانتزي استفاده كنيد. براي در نظر گرفتن يك دكوراسيون مناسب و كودكانه بهتر است از كاغذ ديواري‌هايي استفاده كنيد كه داراي طرح مناسب و كودكانه باشد.

چاپ كاغذ ديواري كودك و نوجوان در مجموعه آي آر چاپ به صورت كاملاً حرفه‌اي انجام مي‌شود كه كاغذ ديواري چاپ شده داراي قابليت شست‌و‌شو و ماندگاري بالا بوده و مي‌توان مجموعه مختلفي از شخصيت‌هاي كارتوني كه مورد توجه كودكان است را شامل شود. كيفيت چاپ اين گونه كاغذ ديواري‌ها به صورت چاپ اكوسالونت و UV بوده كه بنا بر سفارش شما داراي سايزبندي مختلف است. اگر در تهران يا شهرستان هستيد مي‌توانيد سفارش خود را به راحتي ثبت كنيد تا درب منزل تحويل بگيريد.

كاغذ ديواري هنري

 

كاغذ ديواري هنري به عنوان يك نوع از كاغذ ديواري‌هاي جالب و كاربردي شناخته مي‌شود كه مي‌توان آن را براي محيط‌هاي داخلي مورد استفاده قرار داد. با توجه به پيشرفت تكنولوژي و استفاده از دستگاه‌هاي مختلف مي‌توان بيان كرد كه چاپ كاغذ ديواري هنري امكان پذير است و باعث تنوع در بحث دكوراسيون داخلي شده است. اگر بخواهيد محيط داخلي دكوراسيون خود را به سبك هنري تزئين كنيد قطعاً استفاده از كاغذ ديواري هنري براي شما مفيد است.

كاغذ ديواري هنري به گونه‌اي چاپ مي‌شود كه قابليت شستشو داشته و نقاشي‌هاي آن به صورت خط و تكسچر است. مجموعه آي آر چاپ در اين زمينه بسيار عالي عمل كرده و توانسته است كيفيت توليد چاپ كاغذ ديواري را افزايش دهد. اگر بخواهيد براي محيط‌هاي داخلي ساختمان خود از يك نوع كاغذ ديواري مناسب استفاده كنيد قطعاً چاپ كاغذ ديواري هنري به شما پيشنهاد مي‌شود.

كاغذ ديواري سه بعدي

 

يكي از انواع كاغذ ديواري‌هاي جديد، كاغذ ديواري سه بعدي است كه به صورت رولي عرضه شده و به گونه‌اي است كه برجستگي دارد و شما مي‌توانيد بُعد را به راحتي در اين نوع از كاغذ ديواري‌ها احساس كنيد. كاغذ ديواري سه بعدي در طرح‌هاي مختلف مانند گل، مناظر زيبا، طرح‌هاي منيمالي و غيره براي دكوراسيون منزل قابل استفاده بوده كه بسيار طرفدار دارد. اگر بخواهيد محيط داخلي خود را زيبا كنيد بهتر است از اين نوع كاغذ ديواري‌ها استفاده كنيد.

افراد بيشتر ترجيح مي‌دهند براي محيط‌هاي اتاق خواب خود از كاغذ ديواري سه بعدي استفاده كنند. چاپ اينترنتي كاغذ ديواري سه بعدي توسط مجموعه آي آر چاپ قابل انجام است و كاغذ ديواري فوق به صورت سه بعدي و هلندي چاپ مي‌شود كه قابليت شستشو داشته و بسيار كاربردي است. اگر در تهران و يا شهرستان زندگي مي‌كنيد مي‌توانيد سفارش خود را در مجموعه تخصصي آي آر چاپ به ثبت برسانيد و از سفارش خود نهايت لذت را ببريد.

كاغذ ديواري طرح مشاغل

 

يكي ديگر از خدمات متنوع مجموعه تخصصي آي آر چاپ، ارائه كاغذ ديواري طرح مشاغل است كه با توجه به شغل‌هاي مختلف مي‌توانيد سفارش خود را براي داشتن يك كاغذ ديواري متنوع ثبت كنيد. اگر داراي سالن‌هاي زيبايي هستيد و يا باشگاه ورزشي داريد، اگر مي‌خواهيد نمايشگاه خود را به شكل زيبا تزئين كنيد يا كافه و رستوران داريد مي‌توانيد از خدمات كاغذ ديواري متنوع مجموعه آي آر چاپ استفاده كنيد. چاپ كاغذ ديواري از طريق سايت اين مجموعه قابل ثبت بوده كه سفارش شما در تهران و شهرستان با دقت بالا ارسال مي‌شود.

كاغذ ديواري طرح مشاغل داراي قابليت شستشو بوده و ماندگاري بسيار بالايي دارد. در تهران به وسيله پيك و در شهرستان‌ها از طريق باربري‌هاي مربوطه ارسال مي‌شود. شما مي‌توانيد با تضمين كيفيت كاغذ ديواري سفارش داده شده را دريافت كنيد و از خريد خود نهايت استفاده را داشته باشيد. بايد بيان كرد كه تمامي محصولات و خدمات اين مجموعه داراي تضمين كيفيت است. گارانتي در نظر گرفته شده براي محصولات چاپي شامل هر گونه ايراد چاپي و توليدي است كه در فرآيند آماده سازي محصول ايجاد مي‌شود كه اين امر به شما اطمينان مي‌دهد تا يك محصول با كيفيت را تحويل بگيريد.

 

مجموعه آي آر چاپ

 

مجموعه تخصصي آي آر چاپ داراي يك تيم كاملاً حرفه‌اي بوده كه به فروش آنلاين اقلام چاپي مشغول است. در واقع اگر شما بخواهيد محصولات متنوع كه شامل كارت ويزيت، بنرهاي مناسبتي، تابلوهاي مختلف، كاغذ ديواري و غيره است را سفارش دهيد مي‌توانيد ابتدا با مراجعه به وب سايت آي آر چاپ ثبت نام خود را تكميل كنيد و سپس از بخش كاربري سفارش خود را نهايي كنيد. با توجه به وجود مديريت حرفه‌اي در اين مجموعه قطعاً خيال شما از بابت تضمين كيفيت كارها راحت خواهد بود.

تمامي محصولات شركت داراي تضمين كيفيت است كه شما مي‌توانيد با خيال راحت طرح‌هاي خود را به اين مجموعه سفارش دهيد و درب منزل تحويل بگيريد. چاپ كاغذ ديواري با بالاترين كيفيت ممكن انجام مي‌شود و داراي گارانتي است. مجموعه آي آر چاپ تمامي خدمات خود را به صورت كاملاً آنلاين انجام مي‌دهد و تمامي مراحل طراحي، نظارت، چاپ و پس از چاپ به خوبي پيگيري و انجام مي‌شود.

اگر بخواهيد دكوراسيون منزل خود را به شكل مناسب و مقرون به صرفه‌اي شيك و حرفه‌اي كنيد بهتر است از كاغذ ديواري مناسب استفاده كنيد. وجود دستگاه‌هاي پيشرفته در چاپ انواع كاغذهاي ديواري باعث شده است تا بتوانيد انتخاب‌هاي مختلف و متنوع داشته باشيد. شما با هر سليقه‌اي كه هستيد اگر بخواهيد با هزينه مناسب دكوراسيون داخلي خود را دگرگون كنيد قطعاً مي‌توانيد از كاغذ ديواري‌هاي مناسب استفاده كنيد.

چاپ كاغذ ديواري با توجه به وجود وب سايت‌هاي مختلف به صورت اينترنتي قابل انجام است و شما مي‌توانيد با چاپ اينترنتي كاغذ ديواري در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. اگر بخواهيد بدون مراجعه حضوري سفارش خود را ثبت كنيد مي‌توانيد به وب سايت آي آر چاپ مراجعه كنيد و از خدمات متنوع آن استفاده كنيد.

چگونه سفارش چاپ كاغذ ديواري دهيم؟

 

مجموعه irchap اين افتخار را دارد كه كار طراحي و چاپ كاغذ ديواري اختصاصي شما را با نهايت دقت، سرعت و زيبايي انجام دهد. شما مي­‌توانيد بعد از ثبت نام در سايت، طرح مورد نظر خود را در بين گزينه‌­هاي داده شده انتخاب كنيد و يا طرح ديگري را در سايت بارگذاري كنيد. بعد از پرداخت مبلغ نهايي، كمتر از 2 يا 3 روز كاري طول مي­‌كشد تا محصول مورد نظر شما براي شما ارسال شود.

جهت تماس با ما مي­‌توانيد تلفن‌هاي تماس را از لينك داده شده به دست آوريد. كارشناسان ما در ساعات اداري و روزهاي كاري آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترين گزينه ممكن را از لحاظ قيمت محصول و كيفيت چاپ طرح، به شما پيشنهاد كنند.

 

چاپ كاغذ ديواري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.