چاپ لايت باكس

سفارش چاپ آنلاين

  • چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

چاپ لايت باكس

۱۶ بازديد

چاپ لايت باكس (تابلو پشت نور)

 

لايت باكس (light box) به زبان ساده يك جعبه نور است كه براي نمايش تابلوهاي تبليغاتي يا تابلوهاي دكوراتيو در فضاهاي داخلي استفاده مي­‌شود. براي مشاغلي كه به طور مدام نياز به تغيير تابلوهاي تبليغاتي خود دارند و يا اشخاصي كه دوست دارند هر چند وقت يكبار دكوراسيون خانه يا محل كار خود را با تابلوهاي دكوراتيو زندگي ببخشند، استفاده از لايت باكس بهترين گزينه است. انواع لايت باكس‌­ها عبارت است از لايت باكس كريستالي، لايت باكس مگنتي، لايت باكس اسنپ فريم، لايت باكس فريم لس يا پارچه­‌اي، لايت باكس pvc، لايت باكس چوبي و ... . همه انواع لايت باكس­‌ها به طور معمول از يك قاب با ضخامت بين ۱ تا ۹ سانتي‌متر كه معمولاً از جنس آلومينيوم است، ساخته مي­‌شوند كه روي اين قاب يك پلكسي يا طلق قرار داده مي­‌شود تا از تابلوي شما كه در داخل لايت باكس قرار مي‌­گيرد، محافظت كند. داخل لايت باكس هم معمولاً براي تأمين نور مورد نياز، از لامپ‌هاي SMD  استفاده مي­‌شود. اين تكنولوژي باعث مي­‌شود تا تعداد زيادي از لامپ‌هاي LED  كه مصرف انرژي كمي دارند، در كنار هم و با نورپردازي مناسب كار كنند.

 

نحوه تعويض عكس لايت باكس

 

احتمالاً شما هم بايد فهميده باشيد كه نكته مهمي كه باعث تفاوت لايت باكس‌­ها مي‌­شود، نحوه تعويض عكس لايت باكس و ميزان سادگي تعويض بك­لايت يا تابلويي است كه داخل لايت باكس گذاشته مي­‌شود. هر چقدر اين كار ساده‌­تر انجام شود و در كنار آن زيبايي لايت باكس و تابلو تبليغاتي هم حفظ شود، بر ميزان محبوبيت لايت­ باكس افزوده مي‌­شود. به طور مثال لايت باكس كريستالي از دو لايه پلكسي ساخته شده است كه براي تعويض بك لايت آن بايد پيچ­‌هاي فلزي آن در چهار گوشه را به راحتي باز كنيد و بك لايت جديد را بگذاريد. در لايت باكس مگنتي يا آهنربايي، طلق محافظ بك لايت با نوارهاي آهنربايي كه در حاشيه طلق كار گذاشته مي شوند، به قاب آلومينيومي مي­چسبند و جدا كردن طلق از قاب بسيار ساده است. در لايت باكس اسنپ فريم نيز كار تعويض بك لايت خيلي ساده است چون طلق لايت باكس به كمك چهار اسنپ تاشوي موجود در دور قاب، سفت مي شوند و باز كردن اين اسنپ­‌ها به راحتي توسط دست انجام مي­‌شود. جزئيات بيشتر در مورد اين محصولات را در لينك‌هايي كه در پايين صفحه آمده است، به راحتي مي­‌توانيد مشاهده كنيد.

ويژگي مهم ديگر لايت باكس اين است كه شما مي­‌توانيد از آن هم به صورت ديواري و هم به صورت آويز استفاده كنيد. ضمناً برتري لايت باكس به استند اين است كه تابلوي شما در درون محفظه­‌اي قرار مي‌­گيرد كه آن را از آسيب­‌هاي احتمالي محيط مانند ضربه، آلودگي و ... حفظ مي­‌كند و تابلوي شما را همواره با كيفيت روز اول خود نگه مي­‌دارد. لايت باكس‌­ها در اماكني مانند فست فود­ها، رستوران‌­ها، ادارات و شركت­‌ها، نمايشگاه­‌ها، آتليه­‌ها و ... قابل استفاده هستند.

 

ويژگي هاي لايت باكس فضاهاي خارجي

 

در اكثر لايت باكس ‌هاي فضاهاي خارجي، ضخامت بيشتري ديده مي شود. ضخامت اين ‌گونه لايت باكس‌ ها مابين 6 تا 13 سانتي متر مي باشد. معمولاً هم اين گونه از لايت باكس‌ها از جنس گالوانيزه و يا آلومينيوم تهيه مي شوند و نوشته هاي روي آن نيز از جنس پي وي سي و يا فلكسي خواهد بود.

 

ويژگي هاي لايت باكس فضاهاي داخلي

 

ضخامت اين دسته از لايت باكس‌ ها حاقل 1.8 و حداكثر 6 سانتي متر است كه مسلماً ضخامت خيلي كمتري نسبت به لايت باكس فضاي خارجي دارند. در خصوص نوع ساخت و مدل نوشتن روي آن نيز مي توان گفت كه شباهت نزديكي به لايت باكس‌هاي فضاهاي خارجي دارد.

از ويژگي هاي مشترك لايت باكس ‌ها ابعاد ساخته شده‌ي آنهاست. در نظر داشته باشيد كه اين گونه از جعبه هاي نور در ابعاد بسيار گوناگوني ساخته مي شوند. هر كدام از اين ابعادها بر اساس نياز تهيه خواهند شد. از جمله ابعادي كه بيشترين استفاده را در تهيه لايت باكس ها دارد مي توان به مواردي همچون 30*90، 30*60، 35*105 و غيره اشاره كرد. پيشنهاد مي كنيم كه براي انتخاب و چاپ لايت باكس به اين گونه مشخصات دقت كنيد.

 

انواع لايت باكس‌ها

 

جعبه هاي نور (لايت باكس) در نوع هاي مختلفي و بنا به نياز مشتري ساخته مي شوند. حتي اگر نوع مناسب لايت باكس‌ها را براي كسب و كار خود نمي دانيد، اصلاً سردرگم نشويد، چرا كه تيم متخصص آي ار چاپ با داشتن افراد باتجربه بهترين راهنمايي ها را به شما خواهد كرد. در ادامه به اختصار انواع لايت باكس ‌ها را توضيح خواهيم داد:

لايت باكس بدون فريم

 

زماني كه عكس يا تصوير به گوشه هاي قاب كاملاً نزديك باشد، در اصطلاح به آن لايت باكس بدون فريم يا فريم لس گفته مي شود. عكس هاي اين گونه از لايت باكس ‌ها بر روي پارچه هايي به نام بك ليت انجام مي شود. از مزيت هاي استفاده از بك ليت اين است كه مي توان در صورت نياز عكس روي قاب را بلافاصله تغيير داد. معمولاً از اندازه هاي 200 در 600 سانتي متر در اين لايت باكس استفاده مي شود.

لايت باكس بدون فريم را علاوه بر استفاده روي ديوار، مي توان روي زمين (ايستاده) و يا حتي به صورت آويز بكار برد.

 

لايت باكس كريستالي

 

براي آنكه تصوير دلخواه را براي اين نوع از لايت باكس ‌ها در نظر بگيرند، بايد با استفاده از دستگاه ليزر آن را بريده و سپس روي پلكسي بچسبانند. اگر هم به دلايلي قصد عوض كردن تصوير را داشته باشند بايد پيچ و مهره هاي 4 طرف قاب را باز كرده و سپس تصوير جديد را جايگزين كنند. ضخامت لايت باكس كريستالي 1 سانتي متر است و حداكثر اندازه آن نيز 120 در 180 سانتي متر است. گفتني است كه اين نوع لايت باكس را مي توان در همه سطوح تدارك ديد. چاپ لايت باكس كريستالي يكي از بهترين كارهاي مجموعه آي ار چاپ مي باشد.

 

 

لايت باكس آهنربايي (مگنت)

 

اگر بخواهيد در بازه هاي زماني كوتاه، اقدام به تعويض تصاوير لايت باكس كنيد، پيشنهاد مي كنيم كه حتماً از لايت باكس مگنت استفاده كنيد. چرا كه صفحه پلكسي با استفاده از يك آهنربا بر روي لايت باكس مگنت ايجاد شده و به راحتي هم قابل جدا شدن است. گفتني است كه ضخامت اين نوع لايت باكس در حدود 2 سانتي متر بوده و ابعاد آن نيز به 180 در 120 سانتي متر مي رسد. از اين نوع لايت باكس نيز به مانند لايت باكس كريستالي مي توان در همه سطوح استفاده كرد. توصيه مي كنيم كه اگر قصد خريد و چاپ لايت باكس داريد حتماً با مجموعه آر اي چاپ در تماس باشيد.

لايت باكس اسنپ فريم

 

مقاومت اين نوع از لايت باكس از مزيت هاي بسيار خوب آن بشمار مي رود. بر همين اساس بدون هيچ دغدغه اي مي توان آن را براي تبليغات فضاهاي خارجي استفاده كرد. انتخاب و چاپ لايت باكس اسنپ فريم ساخته شده از پي وي سي است كه در برابر عواملي مانند باران، باد، آفتاب و حتي رعد و برق ايمن خواهد بود. ضخامت اين نوع از جعبه هاي نوراني در حدود 2.5 سانتي متر است و حداكثر ابعاد آن نيز 120 در 240 خواهد بود.

مكان‌هاي نصب لايت باكس

 

اگر هدف از تهيه كردن لايت باكس تبليغات باشد، معمولاً آنها را در مكان هايي نصب مي كنند كه محل عبور و مرور بيشتر افراد جامعه باشد. لايت باكس ها را هم به صورت ايستاده و هم بر روي ديوار نصب مي كنند تا براحتي قابل رويت باشند. در نظر داشته باشيد كه لايت باكس‌ها معمولاً در شرايط جوي مختلف دوام مي آورند بخصوص اگر از جنس پي وي سي باشند. ناگفته نماند كه تيم تخصصي آي ار چاپ براي سفارش دهندگان انواع لايت باكس تضمين در نظر گرفته شده است چرا كه به محصولات خود اعتقاد كامل دارد. قبل از انتخاب و چاپ لايت باكس در خصوص مكان قرارگيري آن نيز فكر كنيد.

استفاده از لايت باكس چه مزيت هايي دارد؟

 

لايت باكس‌ها انرژي برق كمي مصرف مي كنند و اين يك موضوع بسيار مهم براي مصرف كنندگان است.

از لحاظ قيمتي نيز كاملاً بصرفه خواهد بود و در مقابل ديگر روش هاي تبليغ موثرتر مي باشد.

مقاومت بالاي لايت باكس‌ها يكي از دلايلي بشمار مي رود كه افراد بدون چون و چرا به استفاده از آن روي بياروند.

با توجه به اينكه در تبليغات، جلب توجه از اهميت زيادي برخوردار است، كيفيت بالاي اين گونه از جعبه هاي نوراني اين مورد را به خوبي پوشش مي دهد.

تصاوير موجود در انواع لايت باكس‌ها به سادگي قابل تعويض شدن است.

معمولاً ضخامت كم لايت باكس‌ها از ويژگي هاي مناسب آنها مي باشد.

لايت باكس‌ها را بر خلاف ديگر روش هاي تبليغ مي توان به همه سطوح متصل كرد، بدون اينكه گيرايي خود را از دست بدهند.

لايت باكس‌ها در برابر انواع شراي جوي مقاوم هستند.

چگونه مي توان لايت باكس سفارش داد؟

 

براي اينكه بتوانيد از چاپ لايت باكس‌ هاي تيم آي ار چاپ استفاده كنيد، خيلي راحت مي توانيد به سايت‌مان مراجعه كرده و هر مدل را كه علاقه داشتيد سفارش دهيد. در نظر بگيريد كه تيم تخصصي آي ار چاپ بر اساس حجم سفارشات كارها را قبول و انجام مي دهد. لذا اگر حجم بالايي از سفارشات را داشته باشيد، مجموعه باتجربه آي ار چاپ به شما ملحق خواهد شد تا در كمترين زمان سفارشات شما را انجام دهد. همچنين يكي از قابليت هايي كه در سايت براي بازديدكنندگان وجود دارد اين است كه مي توانند نمونه كارهاي مجموعه آي ار چاپ را مشاهده كنند تا بتواند بهتر براي سفارش دادن تصميم گيري نمايند.

ناگفته نماند كه با توجه به اينكه مجموعه آي ار چاپ براي انجام سفارشات، از دستگاه هاي كاملاً بروز استفاده مي كند، توانسته است كه در كمترين زمان ممكن، بسياري از سفارشات را به اتمام برساند، لذا اين موضوع در كاهش قيمت سفارشات هم اثربخش بوده است. كافي است براي اطمينان از اين موضوع با تيم آي ار چاپ تماس حاصل فرماييد تا متوجه قيمت هاي استثنايي ما شويد. در نظر داشته باشيد كه سعي تيم ما بر اين است تا در كمترين زمان ممكن سفارشات را تحويل دهيم كه معمولاً اين مهم در بسياري از موارد 3 روز كاري طول خواهد كشيد تا سفارشات به اتمام برسد مگر اينكه سفارشات در ابعاد نامتعارف در نظر گرفته شده باشد كه در اين صورت باز هم زمان تحويل كار را به اطلاع شما خواهيم رساند تا بتوانيد راحت تر برنامه ريزي كنيد.

 

چگونه خريد اينترنتي لايت باكس انجام دهيم؟

 

براي سفارش لايت باكس ارزان و چاپ بك لايت آن در انواع مختلف، كافيست در سايت ثبت نام كنيد و سپس طرح مورد نظر خود را براي ما در سايت آپلود كنيد و بعد از پرداخت مبلغ نهايي، محصول خود را در درب منزل تحويل بگيريد. براي تماس با ما مي­‌توانيد تلفن‌هاي تماس را از لينك داده شده به دست آوريد. كارشناسان ما در ساعات اداري و روزهاي كاري آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترين گزينه ممكن را از لحاظ قيمت محصول و كيفيت چاپ طرح، به شما پيشنهاد كنند.

لايت باكس‌ها را با نام جعبه‌هاي نور هم مي شناسند كه از جمله وسايلي هستند كه در حوزه‌ي تبليغات استفاده مي شوند. لايت باكس‌ها را مي توان در جنس هاي مختلف مانند پلاستيك، چوب و يا آلومينيوم تهيه كرد. طريقه‌ي ساختن لايت باكس به اين صورت است كه بعد از آن ‌كه پوستر و يا تصوير را درون قاب قرار دادند، با استفاده از نورپردازي جلوه‌ هاي بخصوصي به آن مي دهند. نورپردازي كه براي قاب ‌ها انجام مي شود يك مزيت بسيار خوب نسبت به مابقي روش هاي تبليغاتي به حساب مي آيد، چرا كه جلب توجهي كه اين روش از تبليغات ايجاد مي كند، در كمتر روش تبليغاتي وجود دارد.

گفتني است كه چاپ لايت باكس ‌ها، هم براي فضاهاي باز و هم براي فضاهاي داخلي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين تقسيم بندي بيشتر به دلايلي همچون چگونگي تابش نور خورشيد و وضعيت آب و هوايي مانند برف و باران بر مي گردد. البته بايد موضوع ظرافت كاري و زيبايي تابلو لايت باكس‌ ها را هم در نظر گرفت.

 

چاپ لايت باكس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.