• چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

لايت باكس را در كجا استفاده كنيم؟

۱۶ بازديد

لايت‌باكس ها معمولاً از دو ورقه پلكسي تشكيلي مي‌شوند كه طرح مورد نظر شما يا همان «بك لايت» بين اين دو قرار مي‌گيرد و از هر چهار طرف سفت مي‌شود. نحوه تعويض عكس لايت باكس در انواع مختلف آن با هم متفاوت است. در لايت باكس كريستالي كه فقط از دو لايه پلكسي ساخته شده است، عكس شما يا همان بك لايت، از چهار گوشه با پيچ مخصوصي سفت مي‌شود. اين كار در لايت باكس مگنتي همانطور كه از نامش پيداست به وسيله يك لايه آهنربا انجام مي‌شود. در لايت باكس اسنپ فريم هم كار تعويض بك لايت به وسيله چهار اسنپ تاشو انجام مي‌شود. جزئيات بيشتر در مورد اين محصولات را در لينك‌هاي بالا مي‌توانيد بخوانيد. در نوشتار حاضر قصد داريم به كاربردهاي لايت باكس در موقعيت‌هاي مختلف بپردازيم.

 

لايت باكس در فضاهاي شهري

شما هم حتماً در سطح شهر با تابلوهاي تبليغاتي جعبه‌اي شكل زيادي مواجه شده‌ايد. اين تابلوها همان لايت باكس‌ها هستند. هر چند قيمت لايت باكس در مقايسه با بنر بيشتر است ولي مزاياي زيادي نسبت به بنر دارد. اول اينكه با داشتن نوري كه از پشت به تصوير شما مي‌تابد تصوير بسيار زيبا و شيك‌تري در جلوي ديدگان مخاطب قرار مي‌دهد و دوم اينكه تصوير به دليل قرار گرفتن در يك محفظه، از آسيب هاي محيطي مانند ضربه، باد و باران در امان مي‌ماند و در نتيجه بازدهي تبليغاتي بيشتري در مدت زماني طولاني‌تر براي شما خواهد داشت. ناگفته نماند كه نياز نيست نگران مصرف برق لايت‌باكس باشيد چون تكنولوژي لامپ‌هاي SMD كه در آنها به كار رفته است، مصرف انرژي خيلي پاييني دارد.

براي استفاده از لايت باكس در فضاهاي خارجي ايده هاي بسياري وجود دارد. شما مي‌توانيد براي تبليغات محصولات خود با دريافت مجوز از شهرداري و چاپ تعداد زيادي لايت باكس، آنها را در نقاط پر رفت و آمد شهر قرار دهيد. همچنين مثلاً اگر داراي رستوران هستيد، كافيست يكي از اين لايت‌باكس‌ها را براي تبليغات رستوران خود در جلوي درب ورودي رستوران قرار دهيد تا مشتريان بيشتري به سمت شما جذب شوند.

 

منبع: https://irchap.ir/article/4044

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.