چاپ روي چوب

سفارش چاپ آنلاين

  • چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

چاپ روي چوب

۳۱ بازديد

چاپ روي چوب و ام دي اف

چوب به عنوان عنصري از طبيعت همواره حس زنده بودن و طراوت را به انسان القا مي‌كند به طوري كه يكي از متريال‌هايي كه همواره براي شاداب‌سازي محيط در دكوراسيون‌ها استفاده مي‌شود، چوب است. در هنگام چاپ روي چوب در صورتي كه طرحي كه بر روي چوب چاپ مي‌شود از كيفيت و رزولوشن بالايي برخوردار باشد و يك تصوير بسيار نزديك به واقعيت ارائه دهد، خاصيت طراوت و زنده بودن چوب را چند برابر مي‌كند و حس بسيار خوب و طبيعي به ناظر مي‌دهد. البته اين هم‌افزايي در زماني بيشتر رخ مي‌دهد كه چاپ انجام شده به صورت مستقيم باشد يعني دقيقاً خود چوب باشد كه طرح يا نقشي را پذيرفته است و اين طرح، به اصطلاح به خورد چوب رفته باشد نه آنكه به واسطه يك بر چسب يا شيء ديگر به چوب چسبيده باشد و يا با روش‌هاي چاپ آماتور، فقط بر روي لايه سطحي چوب چسبيده باشد. همه اين نكات در مورد چاپ روي ام دي اف هم با فاصله كمي درست است. البته ام دي اف به دليل يكنواختي بيشتري كه نسبت به چوب دارد طرح يكنواخت‌تر و يا كيفيت‌تري توليد خواهد كرد ولي بديهي است كه ممكن است طراوت و زنده بودن چوب را نداشته باشد.

حوزه چاپ مستقيم روي چوب و ام دي اف چند سالي است كه با حضور دستگاه چاپ uv يا همان دستگاه فلت بد (flat bed) متحول شده است. در ادامه در مورد اين روش كه با تكنولوژي خاصي انجام مي‌شود توضيح خواهيم داد.

 

چاپ روي چوب UV

چاپ روي چوب UV به كمك دستگاه چاپ فلت بد انجام مي‌شود. اين دستگاه در مدت كمي كه وارد بازار چاپ شده است تحولات زيادي را پديد آورده است و مهمترين دليل آن هم استفاده از تكنولوژي تابش اشعه UV است كه باعث مي‌شود چاپ بر روي انواع سطوح سخت مانند چوب، شيشه، فلز و ... با كيفيت و رزولوشن بالا ممكن شود. جوهر مورد استفاده در چاپ UV يك نوع جوهر خاص به نام جوهر UV‌ است كه با اشعه UV‌ سازگاري كامل دارد و در اثر تابش آن، كاملاً بر روي سطح مي‌چسبد و حركتي نشان نمي‌دهد. اين دستگاه داراي تخت صافي است كه سطح چاپي مورد نظر اعم از چوب، ام دي اف، فلز و .. بر روي آن قرار مي‌گيرد و كار چاپ فلت بد روي چوب و ساير سطوح را براي شما انجام مي‌دهد.

دستگاه فلت بد در اندازه‌هاي متنوعي توليد مي‌شود كه مجموعه irchap با در اختيار داشتن يكي از بزرگترين مدل هاي اين دستگاه، توانايي چاپ عكس روي چوب‌ در اندازه‌هايي تا ۶ متر مربع و با ضخامت ۱۳ سانتيمتر را دارد. به طور كلي مي‌توان گفت ماندگاري بالا، رزولوشن عالي و زنده بودن طرح از مهمترين مزاياي چاپ روي چوب فلت بد است كه شما مي‌توانيد از آن بهره‌مند شويد.

 

كاربردهاي چاپ روي چوب

امروزه چاپ روي چوب كاربردهاي مختلفي در دكوراسيون داخلي مانند چاپ روي كمد، بوفه، تختخواب، وسايل چوبي خانه و ... دارد. همچنين چاپ بر روي پارتيشن‌ها و پوشش‌هاي چوبي بر روي ديوار، جعبه‌هاي تزئيني، تابلوها و استندهاي تبليغاتي، ماكت‌هاي چوبي و ... از كاربردهاي ديگر چاپ روي چوب است.

به طور كلي شما مي‌توانيد تصويري از طبيعت و يا انسان را با كيفيت بسيار بالا روي چوب چاپ كنيد و به عنوان تابلوي دكوري از آن استفاده كنيد. البته بسته به اندازه تابلوي شما استفاده از قاب دكوري مناسب، مي‌تواند زيبايي تابلو را بيشتر كند و آن را تبديل به يك قاب عكس چوبي كند. هر چند در حال حاضر خيلي از سليقه‌ها به اين سمت رفته است كه تابلو را بدون قاب بر روي ديوار نصب مي‌كنند.

كار ديگري كه براي زنده شدن محيط خانه خود مي‌توانيد به كمك چوب انجام دهيد چاپ روي وسايل چوبي در خانه است. مخصوصاً براي وسايلي كه به طور مداوم جلوي چشم شما هستند و مرتباً مي‌توانيد از زيبايي طرح چاپ شده لذت ببريد. براي مثال مي‌توانيد يك زير ليواني چوبي با طرح بسيار زيبا براي خود داشته باشيد كه هر بار چاي مي‌خوريد آن را ببينيد و يا بر روي ميز ناهار خوري خود، طرحي زيبا و با كيفيت از طبيعت و جنگل چاپ كنيد. همچنين مي‌توانيد روي برخي جعبه‌هايي كه در خانه براي امور خاص و بلندمدتي مانند نگهداري آلبوم عكسها، جواهرات، اسناد و ... استفاده مي‌شود، طرحي زيبا و دكوري چاپ كنيد.

كافيست كمي ايده‌پرداز باشيد تا بتوانيد از خصوصيات ويژه‌اي كه چاپ روي ام دي اف UV و چاپ روي چوب دارد، براي زيباسازي و زنده‌سازي محيط كار يا خانه خود استفاده كنيد.

 

چاپ روي ام دي اف از طريق آنلاين

براي چاپ روي چوب و ام دي اف از طريق آنلاين در irchap  بايد بعد از ثبت نام در سايت، محصول مورد نظر را انتخاب كنيد و با واريز مبلغ، آن را در درب منزل تحويل بگيريد. نمونه چاپ روي چوب در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلف در سايت موجود هست. شما مي‌توانيد فقط با يك كليك، طرح مورد علاقه خود را سفارش دهيد.

در صورت نياز به چاپ طرح اختصاصي مي‌توانيد آن را براي ما ارسال كنيد. مناسب بودن كيفيت فايل باعث افزايش سرعت در انجام كار شما خواهد بود. در غير اين صورت فايل شما توسط كارشناسان irchap بررسي و تغييرات لازم از جهت كيفيت يا اندازه روي آن انجام خواهد شد. چاپ روي چوب در شركت irchap به كمك دستگاه چاپ UV انجام مي‌شود. ضمناُ چاپ روي فلز، چاپ روي چرم، چاپ روي شيشه و آينه و چاپ روي پي وي سي (pvc) هم در مجموعه irchap انجام مي‌شود و شما مي‌توانيد از لينك‌هاي مربوطه آن ها را سفارش دهيد.

 جهت تماس با ما مي‌توانيد تلفنهاي تماس را از لينك داده شده به دست آوريد. كارشناسان ما در ساعات اداري و روزهاي كاري آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترين گزينه ممكن را از لحاظ قيمت محصول و كيفيت چاپ طرح به شما پيشنهاد كنند. در ادامه مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1036/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%86%D9%88%D8%A8

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.