چاپ تابلو شاسي

سفارش چاپ آنلاين

  • چاپ استيكر خودرو با بهترين كيفيت از آي آر چاپ
  • از مانيتور تا كاغذ
  • نكات ضروري چاپ بنر و تنظيمات فتوشاپ براي چاپ بنر
  • نكاتي در مورد سبك طراحي مينيمال
  • راهنماي استفاده از رنگ سياه در طراحي و چاپ

چاپ تابلو شاسي

۲۷ بازديد

چاپ تابلو شاسي

 

از انواع شيوه‌هاي تبليغاتي كه سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مختلف از آن براي نمايش محصولات خود استفاده مي‌كنند مي‌توان به تابلو شاسي اشاره كرد. براي تعريف تابلو شاسي مي‌توان بيان كرد كه به مانند يك تابلو تبليغاتي بوده كه براي نمايش تصاوير كاربرد دارد. اگر سازمان‌ها و مؤسسات مختلف بخواهند از تابلو شاسي براي نمايش تبليغات خود استفاده كنند قطعاً بايد در مورد آن اطلاعات خود را افزايش دهند تا بتوانند به يك بازدهي مناسب برسند.

استفاده از تابلو شاسي به دليل جذابيت خاصي كه دارد باعث مي‌شود تا بتوان براي محيط‌هاي خانوادگي و تزئين منزل نيز از آن استفاده كرد. امروزه با توجه به وضعيت نمايش تبليغات كه به كمك شيوه‌هاي مختلف قابل انجام است بسياري از افراد به دنبال چاپ تابلو شاسي هستند تا بتوانند براي مقاصد تجاري خود از آن استفاده كنند. ما در اين مقاله قصد داريم تا در مورد تابلو شاسي مطالب جالب و مفيدي را براي شما عزيزان هميشه همراه قرار دهيم.

تابلو شاسي

تابلو شاسي محصولي تبليغاتي و هنري است كه براي نمايش تصاوير از فاصله نزديك به كار مي­رود. تابلو شاسي­‌ها معمولاً به شكل مكعبي با ضخامت ۸، ۱۶ يا ۳۰ ميلي‌متر و از جنس MDF يا فيبر با كيفيت ساخته مي‌­شوند. عكس مورد نظر شما هم با چسب دو طرفه مخصوص بر روي آن چسبانده مي­‌شود. ويژگي خاص اين چسب­‌ها باعث مي­‌شود از ايجاد هر گونه حباب بر روي تابلو شاسي جلوگيري شود و تصويري كاملاً تخت و يكسان ايجاد شود

خريد تابلو شاسي با طرح دلخواه

شايد بتوان به زبان ساده بيان كرد كه تابلو شاسي از جنس ام دي اف بوده كه دو طرف آن به نحوي درگير بوده كه يك سو، آغشته به چسب است و سوي ديگر داراي شيارهاي مختلف بوده كه مي‌توان تصاوير زيبا را بر روي آن قرار داد. براي اينكه بتوان از شيوه‌هاي تبليغات تجاري استفاده كرد مي‌توان از تابلو شاسي كمك گرفت. چاپ و آماده كردن تابلو شاسي با توجه به اندازه و جنس آن داراي تكنيك‌هاي مخصوص به خود بوده كه استفاده از يك مجموعه مناسب باعث مي‌شود تا شما بتوانيد سفارش خود را به بهترين نحو ممكن تحويل بگيريد

خريد تابلو شاسي

تابلو شاسي در سايزبندي مختلف وجود داشته كه ضخامت‌هاي متفاوتي دارد كه هر كدام مي‌تواند براي مكان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار بگيرد. اگر بخواهيد براي تبليغات خود از سايزهاي مختلف تابلو شاسي استفاده كنيد به كمك مجموعه آي آر چاپ مي‌توانيد سايزبندي مختلف را انتخاب كنيد. سفارش آنلاين از طريق وب سايت آي آر چاپ امكان پذير بوده و به شما اين اطمينان را مي‌دهد كه محصول مورد نظر را با بالاترين كيفيت براي شما عزيزان ارسال كند.

تابلو شاسي طراحي

انواع تابلو شاسي؟

تابلو معمولاً در انواعي مانند تابلو شاسي چوبي، تابلو شاسي طلقي، تابلو شاسي طرح­دار، تابلو فانتزي، تابلو شاسي شيشه‌­اي، تابلو شاسي كلاسوري، تابلو كارتوني و ... ساخته مي‌­شوند. نوعي كه بيشتر از همه مورد استفاده قرار مي‌­گيرد، تابلو شاسي MDF است كه توسط مجموعه irchap با كيفيت خوب و در طرح‌­هاي دلخواه شما ارائه مي­شود.

بايد عنوان كرد كه جنس تابلو شاسي از انواع مختلف بوده و به صورت كلي مي‌توان گفت تابلو شاسي داراي جنس سه لايه و يا فيبري، چوب‌هاي مستحكم و ام دي اف است كه هر كدام داراي معايب و مزاياي مخصوص به خود بوده و با توجه به هزينه‌اي كه مي‌خواهيد براي چاپ تابلو شاسي داشته باشيد مي‌توانيد يك جنس مناسب را تهيه كنيد. تابلو شاسي كه داراي جنس چوب‌هاي محكم است باعث مي‌شود تا فرم دلخواه به خود گرفته و براي نمايش تصاوير به شكل ويژه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

اما اگر بخواهيد از ام دي اف استفاده كنيد قطعاً يك انتخاب عالي داشته‌ايد چرا كه خريد تابلو شاسي ‌ام دي اف به عنوان محبوب‌ترين جنس در بين تابلو شاسي شناخته مي‌شود و داراي كيفيت بسيار زيادي است. اگر در بازار مدل‌هاي مختلف تابلو شاسي را دنبال كنيد مي‌توانيد به جنس‌هاي ام دي اف نگاه كنيد كه داراي طرفداران مخصوص به خود بوده و در بين افراد بسيار محبوب است

چاپ عكس روي شاسي ارزان

تابلو شاسي‌ ام دي اف

همان طور كه در بالا به آن اشاره شد تابلو شاسي ‌ام دي اف از جمله محبوب‌ترين جنس‌هاي تابلو شاسي محسوب شده كه طرفداران مخصوص به خود را دارد. ام دي اف به عنوان يك محصول چوبي شناخته مي‌شود كه داراي كيفيت بالا بوده و براي تابلوهاي مختلف قابل استفاده است. ضخامت ام دي اف به صورت معمول 8 ميلي متر در 16 ميلي متر است و براي تابلو شاسي مي‌تواند بسيار مناسب باشد. اگر بخواهيد براي خريد تابلو شاسي اقدام كنيد بهتر است به دنبال چاپ تابلو شاسي ‌ام دي اف باشيد چرا كه ماندگاري بالاتري دارد

چاپ تابلو شاسي

 

جنس كاغذ استفاده شده در تابلو شاسي داراي اهميت است كه از جمله كاغذهاي مورد استفاده در اين زمينه مي‌توان به كاغذ مات، كاغذ ابريشمي و كاغذ متاليك اشاره كرد. مجموعه آي آر چاپ توانسته است با بهترين كيفيت تابلو شاسي توليد كرده و براي مشتريان ارسال كند. تابلو شاسي در ضخامت 8، 16 و 30 ميل وجود داشته كه قابل چاپ است و با توجه به نياز شما تعيين مي‌شود.

 

تابلو تابلو شاسي

عوامل تعيين كننده تابلو شاسي

يكي از موارد حائز اهميت در چاپ تابلو شاسي اين است كه شما كيفيت تابلو شاسي مناسبي را انتخاب كنيد. عوامل مختلفي در كيفيت تابلو شاسي وجود داشته كه مي‌تواند براي خريد تعيين كننده باشد. عوامل زيادي در تعيين جنس تابلو شاسي مؤثر است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به نحوه نصب و چسباندن كاغذ اشاره كرد. ابزار و وسايل مختلفي براي هم سطح كردن سطح ام دي اف در تابلو شاسي وجود داشته كه بايد به آن توجه نمود.

اگر در هنگام خريد تابلو شاسي و بعد از آن در زمان نصب، به سطح صيقلي تابلو توجه نكنيد اين امر باعث مي‌شود تا حباب بر روي كار نهايي شما ايجاد شود كه قطعاً مورد رضايت مشتريان نخواهد بود. در اين بين استفاده از چسب دو طرفه باعث مي‌شود تا كيفيت نصب تابلو شاسي افزايش پيدا كند. پس در هنگام خريد و نصب بايد به موارد گفته شده توجه كنيد تا بتوانيد يك خريد موفق و رضايت بخش داشته باشيد.

 

جنس كاغذ تابلو شاسي

در هنگام خريد تابلو شاسي بايد دقت داشته باشيد كه در مورد جنس كاغذي كه مي­‌خواهيد استفاده كنيد، تحقيق كنيد. به طور معمول جنس كاغذ تابلو شاسي از سه نوع كاغذ مات، كاغذ سيلك يا ابريشمي و كاغذ متاليك است. كاغذ مات و كاغذ ابريشمي داراي بافت هستند و به همين دليل توانايي انعكاس نور ندارند و به اثر انگشت، حساس نيستند. تفاوت اين دو نوع كاغذ در اين است كه كاغذ ابريشمي داراي بافت منظم است و به همين دليل مناسب نمايشگاه­‌ها و عكس­‌هاي آتليه است. البته كاغذ مات هم براي تصاوير روي ميز و ديوار و به طور كلي مكان­‌هاي پرنور مناسب است.

كاغذ متاليك به دليل اينكه داراي بافت نيست، توانايي انعكاس مناسب نور را دارد و ضمناً به اثر انگشت هم حساس است. از اين نوع كاغذ مي­‌توان در عكس­‌هاي اسپرت، عكس­هاي طبيعت و قاب شاسي­‌ها استفاده كرد.

موارد كاربرد تابلو شاسي

همان طور كه بيان شد چاپ تابلو شاسي يك شيوه تبليغاتي امروزي و مؤثر محسوب مي‌شود كه بسياري از افراد و سازمان‌ها براي نمايش تصاوير و عكس‌هاي خود از اين شيوه استفاده مي‌كنند. تابلو شاسي با توجه به قابليت شخصي سازي كه دارد به عنوان يك انتخاب مؤثر براي ادارات و ارگان‌هاي مختلف محسوب شده كه مقرون به صرفه است. به صورت كلي مي‌توان بيان كرد كه تابلو شاسي براي نمايشگاه‌هاي عكاسي، برندهاي لباس و دكوراسيون داخلي بسيار كاربردي است و مي‌تواند مؤثر باشد.

اگر شما به عنوان يك شخص بخواهيد از انواع تابلوهاي تزئيني استفاده كنيد و يا عكس‌هاي خانوادگي و شخصي را به عنوان يك دكور در منزل خود قرار دهيد مي‌توانيد چاپ تابلو شاسي را در دستور كار خود داشته باشيد. اگر بخواهيد با يك هزينه معقول به سراغ يك طرح زيبا براي نمايش عكس‌هاي خود برويد قطعاً استفاده از تابلو شاسي كه از يك مجموعه مناسب انتخاب شده باشد بسيار دلنشين است.

هزينه تابلو شاسي به چه صورت است؟

اگر بخواهيد تابلو شاسي را به صورت عمده براي مجموعه‌هاي مختلف كاري خود سفارش دهيد قطعاً از تخفيف‌هاي مناسب و ويژه بهره‌مند خواهيد شد اما اگر به صورت تكي به دنبال چاپ تابلو شاسي هستيد با توجه به نياز شما مي‌توان يك قيمت مناسب در نظر گرفت. در واقع بسياري از افرادي كه به صورت كاملاً حرفه‌اي در زمينه هنري و عكاسسي فعاليت دارند از تابلو شاسي براي نمايش تصاوير خود در نمايشگاه‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند. براي اين كه بتوان يك قيمت مناسب در زمينه چاپ تابلو شاسي اعلام كرد بايد از ايده‌هاي ذهني شما اطلاعات داشت.

به عنوان مثال تابلو شاسي 30 در 30 داراي يك قيمت و تابلو شاسي 50 در 100 داراي يك قيمت مختلف است كه هر كدام با توجه به جنس به كار رفته در آن و نوع كاغذي كه براي چاپ تابلو شاسي استفاده مي‌شود متفاوت بوده و مي‌تواند تعيين كننده باشد. در اين بين استفاده از يك مجموعه مناسب به شما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيد در سريع‌ترين زمان ممكن و با يك قيمت رقابتي محصول خود را درب منزل تحويل بگيريد.

 

انواع چاپ تابلو شاسي؟

 گاهي ممكن است براي توليد تابلوي مورد نظر، از روش چاپ مستقيم يا فلت بد بر روي تابلو هم استفاده شود كه در اين صورت، تصوير ايجاد شده با كيفيت بسيار مناسب­‌تري خواهد بود ولي ايراد اين روش اين است كه امكان استفاده دوباره از تابلو شاسي براي تصوير جديد وجود نخواهد داشت.

معرفي مجموعه آي آر چاپ

مجموعه آي آر چاپ به عنوان يك مجموعه تخصصي در زمينه چاپ آنلاين اقلام چاپي است كه سفارش شما را از طريق پنل به صورت كاملاً برخط ثبت كرده و پس از تكميل مراحل آن كه شامل طراحي، نظارت، چاپ و پشتيباني پس از چاپ است محصول نهايي را درب منزل به شما تحويل مي دهد. اگر بخواهيد چاپ تابلو شاسي را در يك مجموعه معتبر انجام دهيد كه داراي هزينه‌هاي رقابتي و تضمين كيفيت است مي‌توانيد از شركت آي آر چاپ استفاده كنيد.

اين مجموعه با ثبت وب سايت خود به صورت رسمي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داراي رزومه‌ي مشخص بوده و فعاليت آن به صورت آنلاين انجام مي‌شود. شما اگر بخواهيد بنرهاي مناسبتي داشته باشيد و يا از كارت ويزيت‌هاي متنوع استفاده كنيد قطعاً انتخاب مجموعه آي آر چاپ مناسب است چرا كه وجود مشاوره رايگان به شما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيد يك خريد موفق و عالي داشته باشيد.

چگونه اينترنتي تابلو شاسي سفارش دهيم؟

يكي از موارد حائز اهميت در انتخاب تابلو شاسي اين است كه شما بتوانيد يك مجموعه مناسب را براي خريد انتخاب كنيد تا ضمن پرداخت هزينه، محصول نهايي را با تضمين كيفيت دريافت كنيد. براي خريد تابلو شاسي به شما پيشنهاد مي‌كنيم از خدمات مجموعه آي آر چاپ استفاده كنيد چرا كه باعث مي‌شود تا با مديريت هزينه و زمان بتوانيد يك محصول با كيفيت را درب منزل تحويل بگيريد.

براي خريد اينترنتي تابلو شاسي كافيست در سايت ثبت نام كنيد و سپس طرح مورد نظر خود را براي ما در سايت آپلود كنيد و بعد از پرداخت مبلغ نهايي، در 2 يا 3 روز كاري محصول خود را در درب منزل تحويل بگيريد. براي تماس با ما مي­‌توانيد تلفن‌هاي تماس را از لينك داده شده به دست آوريد. كارشناسان ما در ساعات اداري و روزهاي كاري آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترين گزينه ممكن را از لحاظ قيمت محصول و كيفيت چاپ طرح به شما پيشنهاد كنند.

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/1022/%D8%AA%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.